Campanie de marketing creativ

Ce este o campanie de marketing creativ?
campanie de marketing creativa

Ce este o campanie de marketing creativ?

Definitia cuvantului „campanie” este „un curs organizat de actiune pentru atingerea unui scop”. Acest lucru este valabil si pentru campaniile creative in care „o idee mare” va reuni o serie de executii diferite pentru a ajuta un client sa-si atinga obiectivele.

Cele mai bune campanii publicitare sunt adesea cele care articuleaza clar valoarea marcii pentru publicul lor, fie intrinsec, fie extrinsec. Oamenii nu vor sa munceasca din greu pentru a-si da seama ce incerci sa le spui. Deci, asigurati-va ca va comunicati clar mesajul si ca nu duce la confuzie.

Exista mai multe tipuri de campanii de marketing pe care le puteti utiliza pentru a atinge diferite obiective de marketing in cadrul unei organizatii:

  • Campanie media traditionala
  • Campanie de impuls sezonier
  • Campanie de lansare a produsului
  • Campanie de constientizare a marcii
  • Campanie de rebranding
  • Campanie de lansare a marcii
  • Campanie de marketing concurs
  • Campanie de email marketing

De ce campaniile de marketing creative sunt importante?

Poate parea evident, dar atingerea unui numar mare de consumatori cu publicitate este esentiala pentru succesul unei campanii: doar consumatorii expusi la o reclama pot fi influentati. Daca creativitatea intr-o reclama poate starni entuziasm si relevanta pentru consumator, este mai probabil ca acestia sa fie implicati.

Un exemplu de campanie de marketing creativa ar fi Campania Apple Think Different:

In 1997, Apple a lansat emblematica campanie Think Different. Desi incorecta din punct de vedere gramatical, formularea a fost o alegere intentionata a lui Steve Jobs pentru a arata ca Apple este atat de diferit in comparatie cu alte computere, iar utilizatorii Apple sunt mandri ca fac parte din aceasta diferenta.

Anuntul a difuzat imagini cu icoane precum Einstein, Gandhi si Picasso, giganti culturali care au fost etichetati nebuni in viata lor, dar a caror opera a schimbat lumea. Odata cu acea campanie de constientizare a marcii si cu Steve Jobs din nou la carma, situatia financiara a Apple si loialitatea si perceptia fata de brand au crescut vertiginos.

Luati in considerare: Cum puteti folosi individualitatea pentru a iesi in evidenta?

Prin urmare, o promovare creativa este aceea care atrage atentia asupra organizatiei sau initiativei dvs., asupra serviciilor pe care le oferiti, asupra unui eveniment sau campanie pe care o desfasurati sau asupra unei anumite probleme sau cauze pe care o sponsorizati intr-un mod pozitiv, astfel incat oamenii sa observe si sa-si aminteasca.
Impartaseste aceasta postare:
Articole asemanatoare
Sari la conținut